3 במאי 2018

מרפאה לאבחון מומי פנים בעובר - בית חולים וולפסון

את ד"ר ליאת גינדס המקסימה הכרנו בהיריון עם אוּרי, אז הגענו אליה ליחידת האולטרא-סאונד בתל השומר על מנת לאבחן חך ושפה שסועים. על הליווי שליוותה אותנו במהלך ההיריון ועל גישתה הנעימה, האדיבה, האופטימית והמעודדת כתבתי כאן וכאן. מילותיה על התינוק שלנו, כשעוד היה עובר בלתי-נראה - "הוא יכול להיות גאון, הוא יכול להיות חתיך הורס" - מלוות אותנו מאז ולא יישכחו לעולם.

בשנים שחלפו המשיכה ד"ר גינדס במחקר בתחום של אבחון מומי פנים בעוברים וצברה ניסיון רב בהדמיית פנים ואבחון מומי פנים בעזרת טכנולוגיית אולטרא-סאונד דו ממדית ותלת ממדית. היום אני שמחה לבשר שהיא מנהלת את יחידת האולטרא-סאונד נשים בבית החולים וולפסון, ומרצה בנושא בבית הספר לאולטרא-סאונד ובכנסים שונים, בארץ ובחו"ל.

ד"ר גינדס הקימה ביחידת האולטרא-סאונד מרפאה למומי פנים בעובר, בה ניתן אבחון וייעוץ לנשים בהיריון, בין היתר כאשר קיים חשד לחך שסוע. במקרים בהם מתגלה חשד למום באזור הפנים של העובר, לרבות חשד לחך שסוע ו/או שפה שסועה, ניתן להגיע לאבחון ואף לקבל ייעוץ רב תחומי מצוות מיומן בתחום.

נשים בהיריון שיגיעו למרפאה יעברו בדיקת אולטרא-סאונד מקיפה על ידי ד"ר ליאת גינדס ויקבלו ייעוץ משולב יחד עם מנהל מחלקת פלסטיקה, ד"ר יעקב פרנד.

להלן דרכי ההתקשרות למרפאה, לבירורים ולקביעת תורים:
טלפון: 03-5028491
פקס': 03-5028168
דוא"ל: usnashim@wmc.gov.il


2 תגובות:

  1. יש דרך ליצור איתכם קשר בפרטי? לשאול כמה שאלות ולקבל תמיכה?....

    השבמחק
  2. ניתן ליצור איתנו קשר דרך המייל של הבלוג - safa.chech@gmail.com
    ושם ניתן לקבל פרטי קשר נוספים

    השבמחק